Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Smo agencija specializirana za gorsko kolesarske avanture, od delavnic, tečajev, enodnevnih izletov do tedenskih (in daljših) aktivnih počitnic. Predvsem pa smo tudi sami “outdoor ljudje”, ki svojo strast do preživljanja prostega časa v naravi zelo radi delimo z drugimi. Naš glavni cilj je, da z nami doživiš prvovrstno izkušnjo, se morda česa novega naučiš, uživaš v super družbi, ustvarjaš nova poznanstva in se (še bolj) zaljubiš v športe in aktivnosti v naravi. Želimo si, da bi vsi naši gostje uživali v izletih in/ali delavnicah, zato vas prosimo, da si vzamete trenutek in natančno preberete kar smo zapisali spodaj…

Ukvarjamo se s kolesarskimi aktivnostmi v naravi, zato vse ni vedno 100% predvidljivo in je velikokrat odvisno od sprememb vremena, razmer. Zato je za nas zelo pomembno, da razumete naravo teh aktivnosti, ki so lahko včasih zahtevne in naporne, a se vedno po najboljših močeh trudimo, da so karseda zanimive in ustvarijo lepe spomine.

2. Pogodba oz. dogovor:

V nadaljnjem besedilu se izraz »stranka« nanaša na osebo ali ljudi, imenovane v rezervaciji, izraz »Outdoor Station« pa podjetje Outdoor Station d.o.o.  Z rezervacijo in potrditvijo mesta na vsaki od naših aktivnosti se stranka strinja, da jo zavezujejo splošni pogoji poslovanja v nadaljevanju:

3. Plačilo in rezervacija

Rezervacije za aktivnosti v organizaciji Outdoor Station je potrebno oddati preko naše spletne strani (outdoorstation.si) oz. tako kot je to navedeno pri našem uradnem razpisu za aktivnost. Vpisati je potrebno vse zahtevane podatke. Možni načini plačila so prav tako navedeni v posameznem razpisu.

Zgolj oddaja rezervacije za naše aktivnosti ne pomeni, da je vaše mesto na izletu/delavnici že dokončno rezervirano. Za potrjeno rezervacijo mesta je potrebno tudi vplačilo akontacije ali celotne vrednosti, odvisno od tipa paketa, razen če je v našem uradnem razpisu za to aktivnost/potovanje navedeno drugače.

Outdoor Station d.o.o. lahko določi minimalno število udeležencev za izvedbo potovanja / aktivnosti, kar je lahko navedeno tudi v razpisu. V primeru, da prijav do skrajnega roka ni dovolj, lahko to potovanje / aktivnost odpove. V tem primeru velja določba iz člena 5 teh pogojev…
.

Za rezervacije veljajo naslednji pogoji:


Izleti, ture in potovanja v trajanju do 4 dni: 

Pogoj za veljavno rezervacijo:
Plačilo celotnega zneska (100% vrednosti paketa/aktivnosti)

Strošek odpovedi *:
15 ali več dni pred začetkom – 10% vrednosti
7 do 14 dni pred začetkom – 50% vrednosti
manj kot 7 dni pred začetkom – 100% vrednosti


Izleti, ture in potovanja v trajanju 5 dni ali več: 

Pogoj za veljavno rezervacijo:
Rezervacija več kot 14 dni pred začetkom in plačilo akontacije v višini 30% od skupnega zneska
ali rezervacija 14 ali manj dni pred začetkom in 100% plačilo

Strošek odpovedi *:
30 ali več dni pred začetkom – 5% vrednosti
10 do 29 dni pred začetkom – 30% vrednosti
manj kot 10 dni pred začetkom – 100% vrednosti

* Navedeni stroški odpovedi veljajo v primeru, da potovanje odpove stranka. Glej člen 7 za več informacij…

4. Odpovedi in spremembe

Glede na to, da moramo vnaprej rezervirati potrebne nastanitve in storitve glede na število udeležencev, smo dolžni upoštevati pogoje poslovanja podjetij, naših poslovnih partnerjev, ki nam ponujajo te storitve. V primeru odpovedi moramo plačati stroške odpovedi, ki jih zahtevajo partnerji. Na žalost enako velja v primeru vaših odpovedi.

Podjetje Outdoor Station d.o.o. se trudi narediti vse, da zagotovi vse storitve v skladu z razpisi za posamezne aktivnosti oz. programe/pakete. Glede na to, da smo odvisni tudi od dejanskih vremenskih pogojev in morebitnih sprememb na terenu, moramo občasno prilagajati načrtovane aktivnosti, a se zavezujemo, da bomo vedno poiskali najboljše možne rešitve, včasih tudi med aktivnostjo samo, če sprememb ni mogoče napovedati pred začetkom. Vse to je potrebno za zagotovitev najvišje stopnje varnosti. Prosimo, razumite, da izvajamo aktivnosti v naravi, ki je kot taka v osnovi nepredvidljiva.

5. Obveznosti Outdoor Station d.o.o.

Če podjetje Outdoor Station d.o.o. iz varnostnih razlogov (vremenska napoved, nevarnosti na terenu ali kakršnihkoli drugih nevarnosti, ki bi lahko ogrozile varnost strank ali vodnikov, itd.), torej z utemeljenim razlogom, odpove del aktivnosti, bo program preložen na ustreznejši dan oz. termin glede na dane možnosti. Aktivnost se lahko spremeni v skladu s pričakovanimi standardi in stroški, brez zahteve po nadomestnem plačilu in na način, da strankam zagotovimo podobno izkušnjo.

V primeru odpovedi potovanja zaradi višje sile ali premajhnega števila prijav, bo podjetje Outdoor Station d.o.o. stranko o tem čim prej obvestilo in ji posredovalo naslednje možnosti:

1. Stranka lahko sprejme nov datum odhoda ali začetka aktivnosti.
2. Stranka lahko sprejme zamenjavo z enakovrednim ali podobno vrednim paketom (brez dodatnega plačila).
3. Stranka lahko prekliče rezervacijo in prejme polno vračilo že vplačanega zneska.

6. Obveznosti stranke

Stranka ima pravico odpovedati rezervirano aktivnost ali potovanje. Vse odpovedi je treba poslati v pisni obliki na elektronski naslov avanture@outdoorstation.si. Hvaležni bomo tudi za dodatno obvestilo po telefonu. Zahteve za vračilo že plačanega denarja bodo obravnavane v skladu s politiko vračil družbe Outdoor Station d.o.o.  (3. člen teh pogojev)

7. Vračilo vplačanega denarja

V primeru odpovedi s strani stranke veljajo pravila, opisana v 3. členu (Plačilo in rezervacija).

Če se stranka ne more udeležiti rezervirane aktivnosti, lahko najde zamenjavo z drugo stranko in o tem obvesti podjetje Outdoor Station d.o.o. s pisnim obvestilom na avanture@outdoorstation.si vsaj 7 dni pred začetkom rezervirane ture.

Za neizkoriščene storitve, vključno s nastanitvami, prevozom ali nedokončanimi aktivnostmi, delno povračilo ni možno, če je razlog za neuporabljene storitve ali predhodni zaključek aktivnosti / izleta stvar odločitve stranke (izjeme se lahko pojavijo v primeru nepričakovanih resnih zdravstvenih zapletov itd.).

Če mora biti stranka iz katerega koli razloga odstranjena s potovanja/aktivnosti (nespoštovanje pravil, varnosti, ogrožanja drugih udeležencev, uživanja alkohola, drog,…), ni upravičena do povračila plačanih storitev.

Če stranka odpove aktivnost / potovanje zaradi nepričakovanega resnega vzroka ali resnega zdravstvenega razloga, ki se mu stranka ni mogla izogniti ali ga predvideti, se lahko podjetje Outdoor Station d.o.o. ob pregledu dokazil stranke in vseh relevantnih okoliščin odloči, da stranki zaračuna le stroške, ki jih je podjetje že utrpelo v povezavi z odpovedanim potovanjem.

V primeru, da potovanje / aktivnost v celoti ali delno odpove Outdoor Station d.o.o., bo stranki povrnjen znesek, ki je  sorazmeren z deležem odpovedanih aktivnosti / vsebin.

Za povračilo že plačanega zneska potovanja (v primeru odpovedi) priporočamo, da si uredite zavarovanje za odpovedi potovanj. Več informacij lahko dobite pri vaši zavarovalnici.

8. Zavarovanja

Naše ture so aktivni izleti v naravi, kjer lahko pride do nepredvidenih dogodkov. Outdoor Station d.o.o. bo po najboljših močeh zagotavljal najvišji nivo varnosti za vse stranke, toda vsem nesrečam se ni mogoče izogniti. Outdoor Station d.o.o. zahteva, da imajo stranke urejeno obvezno zdravstveno zavarovanje, kadar se potuje v tujino pa tudi EU kartico zdravstvenega zavarovanja. Priporočamo tudi, da si stranke uredijo celostno potovalno / nezgodno zavarovanje, ki vključuje kritja za vse vrste rekreativnega gorskega kolesarjenja oz. vse adrenalinske športne dejavnosti.

Ne Outdoor Station d.o.o. ne partnerji ne prevzemajo nobene odgovornosti za škodo, stroške ali izgube strank, ki nastanejo zaradi pomanjkljivega zavarovanja. Stranka se izrecno strinja, da sprejema vsa tveganja, ki izhajajo iz aktivnosti na izbrani turi.

Sodelovanje v aktivnostih na turi je popolnoma prostovoljno, stranka pa se strinja, da v aktivnostih sodeluje kljub tveganjem in da bo ves čas upoštevala navodila vodnikov.

9. Telesna pripravljenost

Vsaka stranka je odgovorna za izbiro izleta, ki ustreza njenim zmožnostim, telesni pripravljenosti in zdravju. Outdoor Station d.o.o. z veseljem pomaga vsem strankam, ki potrebujejo pomoč ali svetovanje pri izbiri ustreznega izleta. Če ste v dvomih, nas prosimo pokličite ali pišite na avanture@outdoorstation.si pred potrditvijo svoje rezervacije. Za nas je zelo pomembno, da vam zagotovimo najboljšo in najprimernejšo aktivnost, v kateri boste lahko uživali od začetka do konca.

Vse stranke so dolžne Outdoor Station d.o.o. obvestiti o svojih obstoječih zdravstvenih težavah (fizičnih ali psihičnih), ki lahko vplivajo na udeležbo in izvajanje aktivnosti ter o morebitnih omejitvah glede prehrane in alergijah na hrano. Če ste v dvomih, se pred potrditvijo rezervacij aktivnosti pri Outdoor Station d.o.o. posvetujte s svojim zdravnikom. Stranke so odgovorne, da s seboj prinesejo vsa potrebna zdravila ali medicinske pripomočke vezane na svoje obstoječe težave.

10. Otroci

Stranke z mladimi otroki, ki se želijo udeležiti avantur ali tur z Outdoor Station d.o.o. naj se pred rezervacijo posvetujejo z osebjem Outdoor Station d.o.o.. Vse mladoletne osebe (mlajši od 18 let) potrebujejo spremstvo odrasle osebe, ki je starš ali pravni skrbnik.

11. Alkohol in mamila

Uporaba kakršnihkoli mamil ali opojnih sredstev je prepovedana od začetka do konca naših tur. Vse stranke so dolžne zagotoviti, da niso pod vplivom kakršnegakoli mamila ali opojnega sredstva (vključno z alkoholom). Strankam pod vplivom mamil ali alkohola bomo nemudoma prepovedali nadaljnjo udeležbo v naših aktivnostih brez povračila sredstev.

Outdoor Station d.o.o. si pridržuje pravico, da stranki prepove udeležbo na turi, če njegovo osebje sumi, da je stranka pod vplivom alkohola ali mamil.

12. Prilagodljivost

Z oddajo rezervacije za katerokoli turo ali aktivnost se stranka strinja, da je narava takšnega tipa aktivnosti lahko spremenljiva in lahko zahteva določene prilagoditve. Načrt aktivnosti se lahko spremeni brez obvestila in velja izključno informativno. Spremembe se lahko sprejmejo zaradi pogojev na terenu ali vremenskih razmer, stavk, praznikov, lokalnih festivalov, kulturnih in drugih razlogov. Zaradi narave terena in oddaljenih lokacij lahko vremenske spremembe negativno vplivajo na pogoje na cesti in zahtevajo spremembe načrta poti brez predhodnega obvestila. Outdoor Station d.o.o. ne krije morebitnih dodatnih stroškov, ki strankam nastanejo zaradi nujno potrebnih sprememb. Outdoor Station d.o.o. ne more jamčiti natančnega časa prihodov in odhodov za vse prevoznike in operaterje, ki jih Outdoor Station d.o.o. uporablja med turo, in ne prevzema odgovornosti za nedelovanje katerihkoli drugih storitev ali atrakcij izven svojega nadzora.

13. Splošna odgovornost

Outdoor Station d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za zahtevke, odškodnino, stroške ali drugo finančno izgubo in poškodbe oseb ali lastnine zaradi nesreč, telesnih poškodb, smrti, odpovedi, zamud ali sprememb, ki nastanejo zaradi kakršnekoli opustitve, dejanja ali nenamernega dejanja kateregakoli hotela, restavracije ali drugega podjetja ali osebe, ki izvaja v potovanje/aktivnost vključene storitve ali storitve pred ali po potovanju/aktivnosti, ali zaradi vremena, bolezni, stavke ali malomarnosti drugih udeležencev potovanja/aktivnosti ali drugih vzrokov izven nadzora Outdoor Station d.o.o..

14. Pritožbe

V primeru pritožb ali nezadovoljstva s storitvami družbe Outdoor Station d.o.o. je stranka dolžna nemudoma obvestiti vodnika oz. vodjo potovanja o razlogih za svoje nezadovoljstvo ali pritožbe. Ta oseba bo po najboljših močeh poskusil pritožbo razrešiti takoj. Če rešitev ni mogoča, je stranka dolžna obvestiti Outdoor Station d.o.o. po elektronski pošti na naslov avanture@outdoorstation.si. V primeru, da pomanjkljivosti niso odpravljene med turo in je pritožba nedvomno utemeljena in podprta z dokazi, lahko stranka zahteva delno povračilo plačane cene. Za delno vračilo mora stranka posredovati pisno pritožbo družbi Outdoor Station d.o.o. v 14 dneh po zaključku potovanja/aktivnosti in tako zahtevati povračilo.

15. Pomoč in kontakt

Za vse morebitne dodatne informacije ali pomoč nam prosimo pišite na elektronski naslov avanture@outdoorstation.si ali nas pokličite po telefonu.